Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J58a43n 38D44v77o79ř90á73k

6. 9. 2019 13:15

Myslím si, že byste si mohl odpustit takhle zjevně pana Šarocha obvinit z nečistého rozhodování. Řekl bych, že je to až na přes ústa.:-(

7 1
možnosti
Foto

Dobrý den, myslím, že si nerozumíme..... pan Šaroch hraje hru "jak nerozhodnout", nikoliv "jak rozhodnout". Já jeho postupu rozumím tak, že si zachoval zdravý rozum. A o tom je můj článek (který jsem napsal proto, že tuhle rovinu rozhodování pana Šarocha nikdo zatím nebral do úvahy - resp. jsem na to nikde na webu nenarazil).

1 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Právník, podnikatel, příslušník aktivní zálohy Armády ČR. Zajímají mne témata týkající se naší společnosti a jejich vliv na politiku a ekonomiku naší země.

Seznam rubrik