Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Nevím sice kam a proč odešli voliči ČSSD, ale myslím, že vše směřuje ke konci koaličního menšinového kabinetu a je možná správný čas zamyslet se nad tím, zda by se skutečně neměly uskutečnit předčasné volby.

3 0
možnosti
Foto

Nemyslím si, že by předčasné volby mohly něco změnit. Dopadnou principielně stejně, bude tu Babiš a ten zbytek. Můj postoj k tomu, že lidé Babiše volili a volí, je stejný, jako k lidem, co si jdou hrát do stohu slámy se zápalkami. Prostě to zkuste a uvidíte. Já samozřejmě snadno dokážu odhadnout výsledek, ale kdo já jsem, abych byl oprávněn ostatním radit. Koneckonců, Babiš je český občan a má právo volit a být volen. Toho se zhostil tak, že jeho projekt má 78 poslanců a chybí mu jich k naplnění štěstí celkem 23. Jestli to budou poslanci z ČSSD, KSČM nebo od Okamury - to je Babišova věc, jak si to zařídí. Ať udělá cokoliv, bude se vždy opírat o demokraticky zvolené poslance. Já považuji Babiše za velký omyl, ale asi je nám to souzeno. Tak je dosti zbytečné se tím nadměrně trápit a nezbývá, než vyčkat věcí příštích..... (vždycky se smutně zasměji, když si vzpomenu na německé mámy, co volily pana Hitlera. Až jim i poslední syn zmizel na východní frontě, tak v nich jistě začal hlodat červíček pochybností.... No doufám, že mne veselý ani smutný smích jen tak nepřejde, zatím tedy nejsme v analogické situaci - a to ani s velkou nadsázkou).

0 0
možnosti
PK

Víte já bych současnou situaci až tak bídnou neviděl, už jsem totiž zažil podstatně horší období v osobním životě možná bude hůře a snad i lépe. Níže uvádím pár citací psychiatra M.Kašparů. kterého si velmi vážím pro jeho zkušenosti a lidský optimismus, snad jsou aktuální...

Zpovrchněli jsme, ztratili stud a slušnost. Vulgární slova, která dříve padala jen na WC v nádražní restauraci, ta dnes létají Hradem, Parlamentem, školami i v rodinách. Z toho je slyšet nenávist jednotlivců, ale život celé společnosti jede ve vyjetých kolejích.

Stěžování si, brblání a kritika patří k lidské podstatě. V létě je moc horko, v zimě je mráz, soused má na zahradě lepší švestky a švagr si koupil nové auto. Každý si stěžuje na něco jiného, protože každého tlačí bota jinde. Ba znám i takové, kteří mají problém s tím, že nemají žádný problém.

Na druhé straně si na stěžování nestěžujme. Pokud by byli lidé spokojení s těžkou prací, nevymysleli by stroje, kdyby byli spokojeni s pěší chůzí, nevymysleli by automobily. Nespokojenost s aktuálním stavem vede do jisté míry k pokroku. Mimo jiné, znáte zemi, kde by si lidé nestěžovali na politiky?

Tož tak..:-)

1 0
možnosti
Foto

Pan Kašparů má pravdu. Ale přiznám se, že je pro mne těžké být úplně nad věcí. Snažím se spoléhat na můj přirozený cynismus, ne vždy se mi to plně daří....

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Právník, podnikatel, příslušník aktivní zálohy Armády ČR. Zajímají mne témata týkající se naší společnosti a jejich vliv na politiku a ekonomiku naší země.

Seznam rubrik