Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den všem, teď jsem se dostal k počítači (po mnoha dnech vysilujících bojů zejména se zlovolnou matkou přírodou, ve smyslu vyklučení buřeně z dávno neobdělávaných zahrádek, které mi teď na jaře přijdou vhod pro zasazení brambor, protože MEŘO od našeho božského Ádi mi děti fakt jíst nebudou) a nestačím se divit, jaký čtenářský úspěch mi přineslo to za deset minut spíchnuté vylití srdce. Bohužel jsme o deset dnů dále a popularita toho šílence roste. Například moje máma (celý život poslušně volila po tátově vzoru komunisty a teď je fanynka Babiše) je naprosto u vytržení, ty zavřené živnosti a kalup ke krachu všeho ji přivádějí k naprostému nadšení, přímo září štěstím. Myslím, že tu máme co do činění ne s myšlenkovým zacyklením, ale s náboženským zanícením. I když jsme prý ateistický národ, připadne mi, že myšlenka Posledního soudu v nitru našich duší zůstala plně životaschopná a ty zprávy z Itálie a spol. dávají průchod tomu nejvnitřnějšímu, co v nás je - hérostratismu před pomyslným Bohem, před nímž při Armageddonu shoříme jasným světlem a jeho Boží prozřetelnost vezme naši byvší existenci na vědomí a obdaří nás životem věčným..... anebo je to jen vepřová radost z toho, že ten soused živnostník odvedle zkrachuje, zatímco my jsme už zajištěni důchodem od státu. - - - - Dopracovali jsme to, jen co je pravda - a to je zřejmě teprve začátek. Ach jo.

0 0
možnosti
JS

Víte, za svůj dlouhý život jsem měl možnost zažít dedacos, tudíž mám jistou shovívavost k lidem jako vy, tedy mám tím na mysli nekonečnou hloupost jedinců s mozkem vymytým propagandou. Je bohužel smutné, že se postkomunistickým stbáckým esům poadařilo dalších 25 let řídit tento stát prostřednictvím bílých koňú. Otázka zní jen zní - budeme raději fandit těm, co kapitál rozvíjí, nebo těm kmotrům, co ho rozkradli..

0 0
možnosti
TJ

10. ledna byl mrtvý jeden Číňan. Tehdy nikdo nic pořádně nevěděl.

1 1
možnosti
Foto

Se ctí ne, jako vítěz ANO. Koblihy ho podrží, kdyby spáchal masovou vraždu.:-/:-)

5 5
možnosti
PC

Paní Jandová,

jste neobyčejně jednoduchá. Ale to by se dalo akceptovat, kdybyste nebyla zároveň tak zlá.Rv

6 3
možnosti

V boji proti koronaviru si vedeme daleko lépe než většina evropských zemí, četl jsem dnes die Welt a němci nám závidí, jsou daleko za námi v zavádění opatření, myslím, že za to babiš bude mít těch 50% ve volbách dobrá práce.......R^

5 3
možnosti
KK

Kecy! :-/

Taky jsou němečtí lékaři nuceni pracovat bez ochranných prostředků?

Taky mají v čele narcise a psychopata který neaktivoval důležitá opatření protože jeho "já, já, já" je pro něj důležitější než lidské životy? ;-€

3 3
možnosti
ES

Máte doma zrcadlo. Podívejte se do něj kdo je větší strašidlo zda Vy a nebo Babiš.

Jste jeden z ubozáků jako ten Fiala včera kterí navzdory umírajícím lidem budou mlít ty svoje politický bláboly proti Babišovi.Co takhle počkat az bude po nákaze a potom se zeptat voličů v predčasných volbách.

3 3
možnosti
KK

Soudě podle diskuse příští volby zase vyhraje Babiš.

Lidská hloupost je nekonečná. :-/

5 4
možnosti
GK
RR

Voliči ANO se radují s koronaviru? TVL, to musí být ale matroš co berete.

5 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
PC

RvJako šášula zde působíte Vy, pane Košíčku. Kdyby byl Váš blog jen směšný, ale on je ubohý, tak jako jsou ubohé všechny podobné výkřiky frustrátů.

Jen by mne zajímalo, zda se vám tímto primitivním, žlučovitým článkem ulevilo. Nepředpokládám to. Patříte totiž k těm, kteří potřebují plivat, protože jsou té žluči permanentně plní.

11 7
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Právník, podnikatel, příslušník aktivní zálohy Armády ČR. Zajímají mne témata týkající se naší společnosti a jejich vliv na politiku a ekonomiku naší země.

Seznam rubrik